051-37641164 info@aacir.com

تاکسی بیسیم بانوان کوثر اسفراین

نرم افزار تاکسی آس اخبار تاکسی بیسیم بانوان کوثر اسفراین

اخبار

تاکسی بیسیم بانوان کوثر اسفراین

ارسال شده توسط admin

یکی از دلایل استفاده از تاکسی بیسیم سرعت خدمت رسانی و فضای بیشتر می باشد. وسایل حمل و نقل عمومی بسیار پر رفت و آمد هستند و در برخی مواقع جایی برای نشستن ندارند. بسیاری از مسافران برای راحتی بیشتر ترجیح می دهند از تاکسی های بیسیم استفاده کنند. تاکسی ها نیز سریع هستند زیرا نیازی به انتظار برای پر کردن ماشین نیست.

مزایای استفاده از تاکسی بیسیم چیست؟

صرفه جویی در زمان

زمانی که شرکت های  تاکسی بیسیم از نرم افزار مانیتورینگ آس استفاده کنند. می توانند در وقت و هزینه خود و رانندگان صرفه جویی کنند. همچنین با افزایش سرعت خدمت رسانی به مسافران، رضایت آنها بیشتر جلب شده و بعدها هم از خدمات شما استفاده خواهند کرد. با اپلیکیشن راننده آس دیگر نیاز به توضیح آدرس مبدا و یا مقصد به راننده نبوده و راننده با نرم افزار نسخه راننده که در اختیار دارد می تواند به راحتی به سمت مبدا و یا مقصد سفر حرکت کند.

هزینه سفر واقعی

شرکت های تاکسی بیسیم در صورت استفاده از نرم افزار مانیتورینگ آس می توانند هزینه سفر واقعی را با توجه به مدت زمان سفر و کیلومتر طی شده از مسافر دریافت کنند.اپلیکیشن راننده آس مسافت طی شده سفر را براساس کیلومتر و زمان محاسبه کرده و در پایان سفر به راننده نمایش می دهد. مسافران با پرداخت هزینه واقعی سفر حس بهتری نسبت به خدمات شما پیدا می کنند.

دسترسی پذیری

در گذشته برای جابجا شدن در مسیرهای طولانی باید به آژانس های فیزیکی که در محله خود مراجعه می کردید و یک خودرو درخواست می کردید. اما با استفاده از سامانه های تاکسی بیسیم می توانید بدون نیاز به مراجعه به آژانس تاکسی درخواست کنید.

شرکت نرم افزاری آسا سیستم (آس) با بیش از 15 سال سابقه در خصوص طراحی و تولید نرم افزار در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل با عقد قرارداد با مجموعه تاکسی بیسیم بانوان کوثر در شهر اسفراین نصب و پشتیبانی نرم افزاری این مجموعه را بر عهده گرفته است.

  • خرداد 26, 1399

نوشته شده توسط admin

دیدگاه بسته شده است