051-37641164 info@aacir.com

سامانه حمل و نقل درون شهری و مانیتورینگ در مشهد راه‌اندازی شد(خبرگذاری تسنیم)

نرم افزار تاکسی آس اخبار سامانه حمل و نقل درون شهری و مانیتورینگ در مشهد راه‌اندازی شد(خبرگذاری تسنیم)

اخبار

سامانه حمل و نقل درون شهری و مانیتورینگ در مشهد راه‌اندازی شد(خبرگذاری تسنیم)

ارسال شده توسط admin

خبرگزاری تسنیم: سامانه حمل و نقل درون شهری و مانیتورینگ با حضور جمعی از مسئولان شهری و انتظامی در مشهد مقدس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مهیار پدرام، مدیر شرکت حمل ونقل زمان سیر خراسان در همایش سامانه مدیریت حمل و نقل درون شهری و مانیتورینگ آنلاین رانندگان و ارتباط دو طرفه با مرکز عملیات که در هتل لاله برگذار شد، اظهار کرد: این طرح به منظور مدیریت تماس‌ها و خدمات حمل ونقل درون شهری طراحی و اجرا شده است که در این سامانه تمام خطوط تلفنی مرکز تماس به سخت افزار تلفن مجهز بوده است.

مدیر شرکت حمل و نقل زمان سیر خراسان با اشاره به قابلیت‌های این سیستم خاطرنشان کرد: تمام خطوط تلفنی مرکز تلفن به سخت افزار تلفن مجهز هستند و پس از تماس مشترک مشخصات تماس گیرنده برروی صفحه نمایش کاربران ظاهر و کاربر می‌تواند با یک انتخاب اعزام سرویس انجام دهد.

پدرام افزود: در این طرح امکان تعریف نامحدود ایستگاه وجود داشته که نرم افزار با توجه به اولویت محل مشترک نسبت به شناسایی نخستین راننده آزاد در نزدیک ترین ایستگاه اقدام می‌کند.

وی با اشاره به مهم ترین دستاوردهای این طرح خاطرنشان کرد: بهینه سازی در مصرف سوخت، کاهش ترددهای اضافه راننده‌ها، کاهش آلودگی هوا، مدیریت زمان، ارتقاء امنیت مسافر و راننده، حل مشکل بزرگ پارکینگ، حفظ حریم خصوصی مشترکین و ارتباط لحظه‌ای با راننده از جمله دستاوردهای مهم این طرح است.

مدیر شرکت حمل و نقل زمان سیر خراسان با بیان اینکه سامانه حمل و نقل درون شهری و مانیتورینگ از هفت زیر سیستم تشکیل شده است، تصریح کرد: زیر سیستم ایستگاه‌ها، راننده‌ها، مشترکین، مدیریت تماس‌ها، مدیریت مالی و مانیتورینگ از زیر سیستم‌های این طرح است که هر کدام از این زیر سیستم‌ها بنا به ضرورتی تعبیه شده است.

پدرام افزود: از قابلیت‌های زیر سیستم مانیتورینگ امکان قسمت‌بندی نقشه، نمایش موقعیت مکانی راننده‌ها، استفاده از نقشه بدون وابستگی به سروهای بیگانه، تشخیص وضعیت سرویس دهی، قابلیت مراجعه به سوابق مسیرهای سرویس گذشته و محسابه مسافت و زمان سفر است.

سلیمان ایزدی، مسئول فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به سفر و خطرات آن خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در پلیس راهور بحث سفرهای درون شهری است که هرچه این سفرها کمتر شود در روان‌سازی ترافیک و به خصوص کاهش آلودگی هوا کمک بسیار بزرگی می‌شود انجام داد.

جانشین رئیس راهنمائی و رانندگی خراسان رضوی گفت: با راه‌اندازی سامانه حمل و نقل درون شهری و مانیتورینگ امنیت وارد شهر مشهد مقدس می‌شود همچنین در سه ماه گذشته بیش از یک هزار و ۸۰۰ تابلو تاکسی تلفنی از روی ماشین برداشته شده است که برای امنیت شهروندان این افراد اجازه هیچگونه فعالیت ندارند.

هادی عطارزاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد نیز با اشاره به اهمیت تکنولوژی و ابزارهای هوشمند خاطرنشان کرد: در صنعت ساختمان، پزشکی و دیگر صنایع مختلف که در زندگی کا کاربرد بسیار زیادی دارد، تکنولوژی و ابزارهای هوشمند حرف نخست را می‌زنند و استفاده از این ابزارها در حوزه حمل و نقل گامی بزرگ به سوی راحتی و آسایش است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد با بیان اینکه زیرسیستم‌های حوزه حمل و نقل درون شهری تاکسی‌رانی، اتوبوس‌رانی و قطارشهری است، تصریح کرد: بیش از ۱۳هزار و ۲۰۰ دستگاه تاکسی، ۲۰ هزار آژانس و ۸هزار سرویس مدرسه در مشهد فعالیت می‌کنند همچنین روزانه بیش از شش میلیون سفر درون شهری صورت می‌گیرد.

نوشته شده توسط admin

دیدگاهتان را بنویسید