051-37641164 info@aacir.com

اخبار

اخبار

ارسال شده توسط admin

نصب و راه اندازی سامانه هوشمند مانیتورینگ آس در ناوگان تاکسی بیسیم 133 مشهد

تاکسی بیسیم 133 مشهد یکی از بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور می باشد. ثبت دقیق و انجام سریع این حجم سفر نیازمند یک مجموعه نرم افزاری قدرتمندی است که بتواند در سریعترین زمان ممکن درخواست مشترک را ثبت و آن را به نزدیکترین راننده ارسال نماید.

شرکت نرم افزاری آسا سیستم (آس) با بیش از 15 سال سابقه در خصوص طراحی و تولید نرم افزار در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل با عقد قرارداد با مجموعه تاکسی 133 مشهد نصب و پشتیبانی نرم افزاری این مجموعه را بر عهده گرفته است.

بسته نرم افزار هوشمند مانیتورینگ آس با 5 زیرمجموعه نرم افزاری بصورت کاملا هوشمند از ثبت سرویس توسط اپراتور تا اتمام سرویس را مدیریت می نماید. اطلاعات بیشتر


آشنایی با کسب و کار تاکسی تلفنی

آژانس تاکسی تلفنی مانند بسیاری از کسب‌و‌کارها نیاز به مقدمات و تمهیدات دارد. اگر این تمهیدات و مقدمات برای شروع کار فراهم شود، طبعا آغاز و انجام خوبی می‌توان برای این کار ترسیم کرد. اول: آداب و اصول خدمات ما باید بدانیم که می‌خواهیم در تاکسی تلفنی خدمات بفروشیم. بنابراین هر اندازه به اصول و آداب و اخلاق عمومی اشراف داشته باشیم می‌توانیم طیف وسیع‌تری از مردم را به سوی خود جذب کنیم. این اصل مهمی در ارائه خدمات و سرویس‌دهی تاکسی تلفنی است. شما می‌توانید با اخلاق خوب و انسانی مشتریان بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشید. دوم: اطلاعات راه‌ها و خیابان‌ها کسی که در تاکسی تلفنی کار می‌کند باید راه‌ها و خیابان‌ها و کوچه‌های محله و شهر خود را بشناسد. برخی از راننده‌ها حتی محدوده جغرافیایی خود را نمی‌شناسند، طبیعی است وقتی مشتری به دلیل اینکه شما نشانی را بلد نیستید به جای اینکه ۱۰دقیقه‌ای به مقصد برسد نیم ساعت یا بیشتر در محله و شهر بگردد بار دیگر به شما مراجعه نمی‌کند. شما باید تمام کوچه پس کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را برای زودتر و بهتر رسیدن بدانید و اگر نمی‌دانید رقیب دانا از شما پیشی می‌گیرد و مشتری شما را به سمت خود جذب می‌کند. سوم: حقوق مشتری شما اگر مشتری هدف خود را بشناسید و برای او احترام قائل شوید، طبعا او همواره به شما مراجعه می‌کند.از زمانی که مشتری در اتومبیل شما نشسته است تا زمانی که پیاده می‌شود شما باید تا می‌توانید خدمات رفاهی به او بدهید. پس رادیو و ضبط صوت شما با اجازه مشتری باید روشن باشد. اتومبیل شما باید تمیز و خوشبو باشد. سرعت قانونی اتومبیل شما باید با نظر مشتری تنظیم شود. چهارم: خلاقیت در خدمات شما در هر کسب‌و‌کاری نیاز به کارهای خلاقانه دارید و هر اندازه خلاقیت شما در جهت جلب رضایت مشتری بیشتر باشد به همان میزان موفقیت شما در کسب‌و‌کار بیشتر خواهد بود. مثلا می‌توانید در اتومبیل‌تان هر روز یکی، دو روزنامه بگذارید تا مشتری یا مسافر در طول مسیر آن را مطالعه کند یا یک فلاسک آب گرم برای نوشیدن نسکافه یا چای آماده در داخل اتومبیل بگذارید. این کارها نشان می‌دهد شما برای مشتری ارزش زیادی قائل هستید. پنجم: هزینه خدمات بی‌شک شما باید در قبال خدماتی که ارائه می‌کنید، پولی دریافت کنید و کسی که از این خدمات استفاده می‌کند نیز باید پولی پرداخت کند اما همواره نوعی بی‌اعتمادی میان مسافر یا مشتری و راننده وجود دارد و مشتری فکر می‌کند که بیشتر پرداخته است به همین خاطر شاید مناسب باشد که برای کلیه مقصد‌های کوتاه یا بلند فیش پرداخت کامپیوتری با مهر و امضای مدیرآژانس صادر شود. این یک نشانه خوبی برای اعتماد‌سازی است که شما هم به مشتری احترام گذاشته‌اید و هم از او بیشتر دریافت نکرده‌اید و چه بهتر که این فیش در داخل یک پاکت با لوگوی آژانس مربوطه باشد.ششم: سیستم نرم‌افزار مدیریتی مدیریت آژانس می‌تواند با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف، خدمات الکترونیکی خوبی ارائه کند و با مشتری همواره در ارتباط باشد. این نرم‌افزار امکانات فراوانی برای مدیریت ارتباط با مشتری دارد که می‌تواند از این سیستم به شکل مناسبی برای جذب و نگهداری از آن استفاده کند.

منبع:www.eghtesadonline.com


تاکسی آنلاین چیست؟

فناوری امروزه چنان فراگیر شده و نقش بسزایی در زندگی ما بازی می‌کند که اگر خوب بدان بنگریم متوجه می‌شویم تا کوچک‌ترین کارهای روزمره بدان وابسته هستیم. امروزه از خرید اینترنتی، کارهای بانکی تا خرید میوه و دسته‌گل نیز از اپلیکیشن های مربوطه به فناوری استفاده می‌کنیم.

در این مقاله به بررسی یکی از جدیدترین خدمات دنیای فناوری به نام تاکسی آنلاین یا تاکسی اینترنتی می‌پردازیم.

اما چیزی که مدتی است تب‌وتاب خاصی در میان جوانان کشورمان دارد موضوع تاکسی آنلاین است. اپلیکیشن های تاکسی آنلاین به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی و قیمتی به‌مراتب ارزان‌تر از تاکسی و آژانس به مقصد موردنظر برسید.

حتماً با این جمله که «الآن ماشین نداریم» بارها روبرو شده‌اید. اپلیکیشن درخواست تاکسی آنلاین راه‌حلی برای این مشکل هستند که شما از مسیر ماشین و زمان رسیدن آن باخبر هستید، شما حتی نام فرد، نوع ماشین و شماره پلاک فرد را خواهید دانست و امکان اینکه اشتباه سوار ماشین دیگری شوید به حداقل می‌رسد.

با استفاده از تاکسی‌های آنلاین دیگر نگران سرکیسه شدن توسط رانندگان نخواهد داشت و قبل از حرکت قیمت مسیر شما کاملاً مشخص بوده و می‌توانید به‌راحتی آن را از طریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت کنید.

پس شما که به دنبال استفاده حداکثری از فناوری‌های بروز هستید بد نیست یکی از نمونه‌های تاکسی اینترنتی را بر روی گوشی خود نصب کنید. اما ماجرای تاکسی‌های آنلاین بدین جا ختم نمی‌شود. اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی یک سود دوطرفه برای کاربران است. شما می‌توانید در نظام تاکسی‌های اینترنتی دو نقش داشته باشید. اول به‌عنوان یک مسافر که توسط راننده منتقل شوید. دوم به‌عنوان راننده که شخصی را از مسیری به مسیر دیگر برسانید.

بر اساس اخبار منتشرشده از تاکسی‌های آنلاین ، درآمد افراد که به‌عنوان راننده در این اپلیکیشن ها در حال فعالیت هستند بسیار بالا بوده پس تاکسی آنلاین و خدمت ارائه‌شده توسط آن‌که از سوی فردبه‌فرد منتقل می‌شود می‌تواند کمک شایانی به چرخه اقتصادی کشور نموده و همچنین یک تجارت برد برای مردم به‌حساب آید.

منبع: www.netshahr.com


شرکت آسمان شرق پردیس به عنوان آژانس اینترنتی در شهر گلبهار راه اندازی شد:

آژانس پردیس با مدیریت جناب آقای پارساییان به عنوان اولین آژانس شبانه روزی در شهر گلبهار فعالیت خود را از دو دهه پیش آغاز کرده است ، این شرکت جهت رفاه و آسایش شهروندان در شهر گلبهار راه اندازی گردید.

نرم افزار آس جهت خدمات دهی اینترنتی در این مجموعه نصب و راه اندازی گردیده است . در شهر گلبهار با آس تاکسی کیفیت بالای خدمات را با هزینه ای کم و منصفانه تجربه خواهید کرد. همچنین یکی از نگرانی‌های مسافرین درون‌شهری کرایه‌های خودروهای مسافربر است، در آس تاکسی شما قبل از درخواست تاکسی، هزینه و مسافت سفر را بصورت کاملا شفاف مشاهده می­ کنید و نیازی به مذاکره با راننده نمی باشد.


ورود تاکسی آس به شهرتنکابن :

امنیت سفریکی از بارزترین مزایای تاکسی‌های آنلاین است. مقایسه‌ای کوتاه بین این سامانه‌ها با سیستم‌های سنتی حمل و نقل نشان می‌دهد تاکسی‌های آنلاین بستری به مراتب امن‌تر را برای سفرهای درون‌شهری به مسافران ارائه می‌دهند.

اولین و بارزترین اثر این سامانه‌ها در کشور ما ساماندهی تعداد زیادی از خودروهای شخصی است که پیش از این در عرصه حمل و نقل درون‌شهری فعالیت داشته‌اند. اکنون تک‌تک افرادی که به عنوان راننده در این سامانه‌ها در حال فعالیت‌اند مدارک شناسایی ثبت‌شده دارند و صلاحیت آنها با کمک پلیس امنیت مورد ارزیابی قرار گرفته است. این ساماندهی، علاوه بر اینکه احتمال وقوع جرم را به حداقل می‌رساند، سبب می‌شود در صورت بروز هرگونه اتفاق فرد خاطی در کوتاه‌ترین زمان قابل ردیابی باشد. ادامه مطلب


تاکسی میگ میگ در استان یزد فعالیت خود را آغاز کرد:

شرکت تتیس رایان کویر با هدف خدمات رسانی به همشهریان خود در شهر یزد تاکسی میگ میگ را راه اندازی کرد.

اگر به دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست خودرو هستید؟ میگ میگ را از دست ندهید. با اپلیکیشن میگ میگ شما تمامی رانندگان اطرافتان را به صورت آنلاین مشاهده می کنید. فقط کافیست مبدا و مقصدتان را مشخص کرده و درخواست سرویس خود را برای میگ میگ ارسال کنید تا نزدیک‌ترین خودرو شما را تا مقصد همراهی کند.

در شرکت تتیس رایان کویر با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالاتتان در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.


نژاد بهرام: حمایت شورای شهر از برنامه‌های تاکسیرانی برای ارائه خدمات الکترونیک به مسافران

عضو هیأت رئیسه شورای شهرتهران با اشاره به حمایت شورای شهر از برنامه‌های تاکسیرانی برای ارائه خدمات الکترونیک به مسافران گفت: اجرای این برنامه‌ها برای تسهیل خدمات بهتر به شهروندان بسیار موثر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ زهرا نژاد بهرام در ارتباط با وضعیت تاکسیرانی در پایتخت و پرداخت‌های الکترونیکی اظهارکرد: خوشبختانه اقدامات موثری طی سال گذشته در این زمینه انجام شد و در حال آغاز کاری در این زمینه هستیم و از آنجایی که این اقدام پیش از این فعال نبوده بنابر این طبیعی است که برخی از اشکالات و نواقص وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که همه مشکلات و نواقص برطرف شوند که بخشی از آن نیاز به زمان دارد، افزود: پیشرفت در این حوزه قطعا در ارائه بهتر خدمات موثر است و شورای شهر نیز حمایت‌های لازم در این زمینه را انجام خواهد داد.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: استفاده از تجارب و ظرفیت‌ها سبب می‌شود تا کمترین مشکلات و خطاها را شاهد باشیم ولی علیرغم دشواری‌های اولیه که وجود دارد، همه تلاش‌مان رفع مشکلات است و اجرای این مسائل می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

تاریخ انتشارخبر: 1398/02/03

سایت منبع : سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران


نصب و راه اندازی سامانه هوشمند مانیتورینگ آس در تاکسی 1820 سیرجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آقای رضا غیاثی در مراسم افتتاح این سامانه از اینکه 150 نفر از رانندگان جویای کار در سامانه وی ثبت نام کرده اند ابراز خوشحالی کرد و گفت: این سیستم تاکسی ضمن افزایش کیفیت ، آسایش و امنیت حمل و نقل شهروندان ، به روان سازی و کاهش ترافیک و نیز بهینه سازی مصرف سوخت کمک می کند و پرداخت کرایه را هم برای مسافران راحت تر می سازد. ادامه مطلب


سامانه حمل و نقل درون شهری و مانیتورینگ در مشهد راه‌اندازی شد(خبرگذاری مهر)

 به گزارش خبرگذاری مهر، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد صبح پنج شنبه در مراسم رونمایی این طرح اظهار کرد:این سامانه به منظور تماس ها مدیریت تماس ها و خدمات حمل و نقل درون شهری طراحی و  راه اندازی شد.

هادی عطار زاده طوسی بیان کرد: در این سامانه تمامی خطوط تلفن مرکز تماس به سخت افزار نمایشگر تلفن مجهز بوده و پس از تماس مشترک مشخصات تماس گیرنده برروی صفحه نمایش کاربران ظاهر شده و کاربر می تواند با یک انتخاب؛ اعزام سرویس انجام دهد. اطلاعات بیشتر


نصب و راه اندازی سامانه هوشمند مانیتورینگ آس در شرکت حمل و نقل گلبهار

آژانس شبانه روزی پردیس به عنوان اولین تاکسی اینترنتی در شهر گلبهار و حومه با دو دهه سابقه فعالیت در این عرصه مشغول به ارائه خدمات به تمامی همشهریان خود می باشد.

سامانه هوشمند مانیتورینگ آس جهت سهولت در ارائه سرویس به مشترکین این شهر در شرکت حمل و نقل پردیس گلبهار نصب و راه اندازی گردید.


رونمایی از سامانه مدیریت اعزام و مانتورینگ آس

بازتاب رونمایی از سامانه مدیریت اعزام و مانیتورینگ حمل و نقل درون شهری آس که در تالار همایش هتل لاله (منطقه کوهسنگی مشهد ) با حضور جمعی از مسئولین از جمله جناب سرهنگ ایزدی رئیس محترم اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی، مهندس عطار زاده ریاست محترم سازمان تاکسیرانی و جناب آقای محمودیان ریاست محترم خودرو سواری کرایه مشهد و … برگزار شد در صفحه ۵ روزنامه خراسان و صفحه اول روزنامه قدس مورخ ۱۳۹۳/۰۳/۰۵ مطالعه فرمایید.

بازتاب بهره برداری از سیستم مانیتورینگ و مدیریت حمل و نقل آنلاین آس را که توسط این مرکز طراحی و اجرا شده است در خبرگزاری های ایسنا؛ مهر؛ بی باک؛ تسنیم و خراسان (خراسان رضوی) و… و در صفحه سه روزنامه خراسان رضوی تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۰۳ مطالعه بفرمایید.

  • آوریل 18, 2019